W związku z obowiązkiem rejestrowania przez Okręgowe Izby, pielęgniarek i położnych pracujących na terenie ich działania, przypominamy, że pielęgniarki i położne, które podejmują pracę na terenie działania naszej izby (powiat nowosądecki i powiat gorlicki) maja obowiązek zgłaszania się w Okręgowyej Izbie z prawem wykonywania zawodu celem zarejestrowania.
Wpis do rejestru pielęgniarek/położnych dokonywany jest:
1. z urzędu w stosunku do pielęgniarek, którym okręgowa rada pielęgniarek i położnych przyznała prawo wykonywania zawodu,
2. na wniosek osoby zainteresowanej, która posiada prawo wykonywania zawodu ale:
a) zmieniła miejsce wykonywania zawodu – dotychczasowe było na terenie działania innej izby okręgowej,
b) zamierza podjąć wykonywanie zawodu na terenie działania określonej izby lub zamieszkuje na terenie jej działania i nie wykonuje zawodu.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wpis do rejestru - WNIOSEK O WPIS
- oryginał prawa wykonywania zawodu,
- uchwała o wykreśleniu z okręgowego rejestru dotychczasowej okręgowej izby,
- arkusz zgłoszeniowy -ARKUSZ_AKTUALIZACYJNY/ZGŁOSZENIOWY
- kserokopie: dyplomu ukończenia szkoły, kursów.
|